שיח הפרשנים: "המחיר של דרעי להתפטר מהכנסת הוא כבד"

אסתי פלד 2 Comment on שיח הפרשנים: "המחיר של דרעי להתפטר מהכנסת הוא כבד"

ח"כ לשעבר איתן כבל ויועץ התקשורת ברק סרי בריאיון יחד ל"מהדורה המרכזית" מנתחים את המערכת הפוליטית כעת לאחר פרישת דרעי והמחיר שעלול השמאל לשלם על תנועת "רק לא ביבי"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יועץ התקשורת ברק סרי וח"כ לשעבר איתן כבל התראיינו הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחסו להצהרה של דרעי בכנסת היום על העוול המשפטי שנעשה לו רק בגלל שקוראים לו אריה מכלוף דרעי.

איתן כבל: "עינוי הדין שמתקיים במערכת המשפט בישראל חייב להשתנות ולא משנה מי עומד בכך. מערכת המשפט עומדת מול משבר מאון לא קטן. 7 שנים של עינוי דין וגרירת רגלים. לגבי התוכן עצמי אני לא מכיר את התיק, בסוף זה הסתיים בסיטואיצייה שהיא לא נוחה כלפי הרב דרעי. הוא היה צריך להיזהר שבעתיים אחרי מה שהיה לו. אבל הוא עדיין האיש החזק בש"ס".

ברק סרי: "רוצים שהשלושה אנשים הכי חזקים ודומיננטים שהחזיקו את הממשלה כולה וקואליציה ורוצים לראות אותם עכשיו בחוץ. אני אמרתי, אם הוא ייאלץ לעזוב את הכנסת וימשיך להנהיג את ש"ס ולא משנה אם הוא ברחוב הקבלן או בכנסת, והיום יש טענות שהוא צריך להיות מורחק זה בדיחה. המחיר שהוא משלם שהוא לא ח"כ והוא לא יכול להצביע ולא יכול לנאום וכל מה שרשאי ח"כ זה מחיר כבד".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אם אריה דרעי היה מרחיק את עצמו מהכנסת ל-7 שנים לא היה צריך משפט העתק הדבק לביבי בשביל זה צריך פרקליטות

    1. נראה שלדרעי יש אנרגיות טובות יותר מחוץ לכנסת
      הופטים כבר מתחרטים שהוזיזו אותו